Skip to main content

Decathlon’un 10 markasının 10 inovasyonun yarışığı organizasyonda 2015’in en yenilikçi sportif ürünleri seçildi.

Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon, 8  Ekim’de Fransa’nın Lille şehrinde Zenith Arena’da 3 bin 600 kişinin katılımıyla 11. Decathlon İnovasyon Ödülleri’ni düzenledi. Decathlon’un 10 markasının 10 inovasyonun yarışığı organizasyonda 2015’in en yenilikçi sportif ürünleri seçildi. Dünyanın dört bir yanından basın mensuplarının katıldığı etkinliği biz de Digital Age olarak yerinde takip ettik.

Bir komite tarafından önceden seçilen on adet ürünün yarıştığı törende,  en yenilikçi spor ürünleri, kullanışlılıkları, teknolojileri ya da ortaya koydukları dönüm noktası sayılacak özelliklerine göre ödüllendirildi. Seyirciler de hem fiziksel hem de online olarak yılın spor inovasyonu için oy verdi.

En inovatif ürün “Çift kullanım sistemli’ matara oldu

Decathlon’un sağlık keşif markası Aptonia, ‘Çift kullanım sistemli’ matarayla 11. Decathlon Inovasyon Ödülleri’nin birincisi oldu! Bu inovasyon sayesinde spor sırasında enerjiye ihtiyacınız olduğunda yanınızda sadece su bulunması ya da mataranız sporcu içeceği doluyken suya ihtiyaç duymak gibi bir ikilemde kalmayacaksınız.

Inovasyon ödüllerinde 2.ciliği Decathlon’un dağcılık markası Quechua, ısı yalıtımlı ve gün ışığı geçirmeyen Fresh & Black çadırıyla kazandı.

Yarışmada üçüncülüğü ise yüzücü markası Nabaiji’nin ışık durumuna ve miyoplara uygun yüzücü gözlüğüne takılabilen farklı lens seçenekleriyle kişiselleştirilebilen Selfit yüzücü gözlüğüyle kazandı.

İnovasyon ruhunun paylaşılması bakımından benzersiz bir platform

Decathlon CEO’SU Michel Aballea: “Decathlon’da, 60 bin kişi ortak bir amaç için yaşıyoruz ve bu amacı paylaşıyoruz: Sporun keyfini ve yararlarını herkes için erişilebilir kılmak.”   diyor ve sözlerine şöyle devam ediyor: “Tutku marka ekibimiz,  yeni başlayanlardan spor tutkunlarına kadar herkesi kapsayan, mümkün olan en düşük fiyatta teknik, çekici ve basit ürünler tasarlıyor.  Yenilik projemizin kalbi ve yeniliklerimizi dünyanın her yerindeki maksimum sayıda müşteri ve sporcu için erişilebilir kılmayı amaçlıyoruz.    Her sene gerçekleştirdiğimiz İnovasyon Ödülleri,  müşterilerimiz, çalışanlarımız ve ortaklarımız için yakında Decathlon mağazalarında ve online’da satışa çıkacak olan şaşırtıcı ve akıllı ürünlerin keşfedilmesi ve bizi her gün tetikleyen inovasyon ruhunun paylaşılması bakımından benzersiz bir platform.” diyor.