Skip to main content

Daily Mail, yeni nesli odağına alan Elite Daily’i satın aldı

Birleşik Krallık gazetesi The Daily Mail’in yayıncısı DMG Media, Elite Daily satın almasını duyurdu.

Kendilerini Y kuşağının sesi olarak tanımlayan Elite Daily, genel haberler ve hikâyelerle kültürel içeriğin bir karışımını sunuyor.

Satın alma konusunda blog üzerinden açıklama yapan Elite Daily CEO’su David Arabov, internet sitesinin şu anda 65 kişiden oluşan bir ekibi ve 74 milyona ulaşan okuyucu kitlesi olduğunu duyurdu.

“Gerçekleşen satın alma, Elite Daily’nin yeni nesle hitap eden bir platform olarak büyümeye devam etmesinde katkıda bulunacak. Global anlamda da satın alma, ekibimizin büyümesine ve yeni nesle uygun engaging içerik üretiminin sunulmasına yardımcı olacak.” ifadelerine yer verdi.

Satın alma bedeli hakkında herhangi bir açıklama yapılmazken; The Wall Street Journal (WSJ) satın almanın 47 milyon dolar değerinde olduğunu yazdı.

WSJ’ye konuşan Daily Mail Kuzey Amerika CEO’su Jon Steinberg (BuzFeed’in eski Başkanı) AOL ve Yahoo ile rekabet etmek istediklerini, satın almanın da bu hedefe ulaşmalarında yardımcı olacağı açıklamasında bulundu. (TechCrunch yayınının da sahibi AOL).

Kaynak: Tech Crunch, The Wall Street Journal