Skip to main content

Super Bowl’da yayımlanan reklam, telefonunuzun şarjı bittiğinde dünyanın sonunun geldiğini anlatıyor

Telefonunuzun şarjı bittiğinde siz de dünyanın sonunun geldiğini düşünenlerden misiniz?

Harici batarya üreten firma Mophie, bu duruma düşmenin ne demek olduğunu gayet iyi anlıyor.

İlk kez Amerikan Ulusal Futbol Ligi (NFL) final karşılaşması Super Bowl’da yerini alan reklamıyla, telefonunuzun şarjı bittiğinde dünyanın sonunun gelmiş olduğunu ekranlara taşıyor.

Gökyüzünden balık yağıyor, yer çekimi artık işlemiyor, köpekler insanları gezdiriyor. Tüm bunlar reklamda aktarılan geleceğe dair olası senaryoların bazıları.

Deutsch North America’nın CCO’su Pete Favat, reklam hakkında şunları aktardı:
Telefonunuzun şarjının azalması, sahip olduğunuz gücün azaldığı anlamına geliyor. Hepimiz geçirilen günün kaosa dönüşeceğini düşündüren o hissi biliyoruz. Telefon şarjının bitmesiyle yaşanacak kaosu “önemli toplantıları kaçırmak”, “seyahat ederken kaybolmak” veya “önemli bir telefon görüşmesini gerçekleştirememek” olarak tanımlayabiliriz.

Kaynak: Design Taxi, AdWeek